|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben: |
Uitstekend, subliem, perfect |
|
71% |
[ 5 ] |
Heel Goed |
|
14% |
[ 1 ] |
Gemiddeld, gewoon goed |
|
14% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 7 |
|
Auteur |
Bericht |
Deernes.com Site Admin
|
|
Naar boven |
|
 |
zwerver36
|
Geplaatst: 12 jun 2017 14:09:59 Onderwerp: octopussy |
|
|
toffe dame die doet wat ze beloofd, voor de eerst maal één uur bij een dame geweest, de tijd vloog voorbij. ZE geniet zelf en laat genieten. |
|
Naar boven |
|
 |
Gunter1969
|
Geplaatst: 21 jun 2017 10:29:35 Onderwerp: Deze dame is een echte droom |
|
|
Wat ik met haar heb mogen beleven is niet te beschrijven, ze is mooier als op de foto's en ze deed alles met plezier ze gaf zich volledig over. Ze was geil en toch met klasse, ik was 1 uur bij haar en ga zeker nog regelmatig terug ook al moet ik van Gent komen. Ze is een ware droom waar je niet het gevoel hebt dat je in de privé bent. Lieve Octopussy bedankt voor de mooie tijd.
Ondertussen ben ik al 2 keer geweest en ook de tweede keer betoverde ze mij met haar schoonheid en klasse en tijdens het vrijen, deze dame is tenminste niet fake ze is in tegendeel een echte parel xxxx Gunter  |
|
Naar boven |
|
 |
Gert69
|
Geplaatst: 18 mei 2018 13:26:10 Onderwerp: Een ware droom die uitkwam..... |
|
|
Deze dame is zonder twijfel de beste aan de kust.
Ik had een afspraak van 2 uur en wou haar wel eens meemaken als verpleegstertje, toen ik aanbelde deed ze de deur open in een witte latex verpleegster uniform met geile latex slipje en hoge witte latex laarzen.
Ik werd naar de badkamer gebracht en na 5 minuten kwam ze daar binnen en mocht ik als patient direct meekomen.
Ze heeft haar fantasie volledig losgelaten ik dacht dat ik in een droom zat, na een hele resem geile dingen, kon ik niet meer en ben ik haar gaan beffen op bed, ze draaide zich om en zo kwam ik heerlijk met mijn mond bij haar poesje.
Ze is perfect in alles, ik ga al 20 jaar naar prive maar dit is uniek.
Ze heeft zonder dat ik iets vertelde 3 keer mijn orgasme tegen gehouden, ze speelde haar rolletje perfect, keek niet op het uur en kon zoenen als geen ander, na 1,5 uur heb ik haar lekker liggen neuken tot zij overnam en mij streng vertelde dat de verpleegster wel zou beslissen wanneer ik mocht komen.
Ik ben nadien moeten bekomen, dit was een ware ervaring wat ik aan de ganse kustlijn nog niet gevoeld had, ze is bovendien nog veel mooier en geiler in het echt dan op foto, deze vrouw gaat me nog veel terug zien  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|