Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

gewoon weg een lekker geil wijffie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Limburg
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
amanda

BerichtGeplaatst: 7 jul 2009 00:21:38    Onderwerp: gewoon weg een lekker geil wijffie

hallo, ik ben het er niet mee eens. mijn man was klant van alice en dat beviel hem zo goed. alice is bi sexueel en ik ook. mijn man heeft haar aan mij voor gesteld en we hebben een super trio gehad. we hebben ieder gewoon het uur tarief betaald van 175 euro...zoals mijn man altijd betaalde voorheen bij alice die gewoon heel erg goed is in haar werk maar ook echt geniet daarbij is ze ook nog eens heel lief. dus wij hebben alle 2 alleen maar goede ervaring met haar.
dat afspraken via sms gaan heeft ze ons uitgelegt, en is begrijpelijk ze kan telefoon niet aan nemen als ze bezet is steeds, dat zou wel heel erg vervelend zijn als je net een uur hebt betaald. dus zet ze haar geluid even stil als ze bezet is, zodra ze weeer vij is stuurt ze dan een sms terug en zo maakt ze dan een afspraak, deze afspraak kan dan via sms direct als agenda gebruikt worden...Niet vreemd dus.....zo heeft ze niemand nodig geen chauffeur want ze komt lekker discreet en alleen en geen telefoniste want ze regelt alle afspraken zelf. nou wij vinden alice een super ervaring en we gaan haar nog heel vaak sms en ontmoeten. we vinden dus niet dat alles klopt wat hier staat alice is zelfs een heel zacht aardig meisje....vind u bericht dan ook niet terecht voor iemand die zo correct werkt .!!! in ieder geval alice wij zien jou de 17e weer ...en wij kijken er weer naar uit je te mogen ontvangen mmmmhhhh heerlijk ben je echt xxx van ons....ammy~bert
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Limburg Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: