Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Blondjes

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Moppen, humor, en toogpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bertus



Geregistreerd op: 4-5-2007
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007 13:28:28    Onderwerp: Blondjes

Er staan twee domme blondjes elk aan een andere kant van de weg. Het ene blondje vraagt hoe kom ik aan de andere kant van de weg? Dommie zegt het andere blondje je staat toch al aan de andere kant!’’

-------------------------------------------

Een getrouwd koppel ligt te slapen, wanneer plots de telefoon gaat om 03:00 in de morgen.
De vrouw neemt op (een blondje), even is het stil en dan schreeuwt de blondine opeens:
"HOE MOET IK DAT NU VERDORIE WETEN, DAT IS 400 KM HIER VANDAAN"
en gooit de telefoon terug toe.
De man vraagt: wie was dat zo vroeg ? Weet ik niet zegt de blondine, een of andere vrouw die vroeg of de kust veilig was!!!!!!

--------------------------------------

Een blondine komt terug van haar werk en merkt dat er ingebroken is in haar flat. Volledig over haar toeren belt ze de hulpdienst 101.
De rijkswacht stuurt zo snel mogelijk een rijkswachter met een speurhond.
10 minuten later arriveert de rijkswachter met zijn hond en belt aan.
De blondine opent de deur, bekijkt de rijkswachter met hond en schreeuwt dan: "HOE IS HET MOGELIJK, IK BEL VOOR HULP EN DAN STUREN ZE ME EEN BLINDE RIJKSWACHTER. "

-----------------------------------------------


twee domme blondjes gingen naar de restaurant opeens zij de ene domblondje ik heb zwangerschaptest gedaan opeens segt de andere domblondje en waren de vragen moeilijk?

-----------------------------------------------------------

Een blondje heeft het vermoeden dat haar vriend haar bedriegt met een andere vrouw.
Onverwachts gaat ze terug haar appartement binnen en ziet daar inderdaad haar man met een andere vrouw in bed.
Blind van woede neemt ze de revolver en mikt tussen haar eigen ogen. De man schreeuwt: Neen schat, doe het niet!!!!
Waarop het blondje zegt: Hou je kop, jij bent de volgende.

----------------------------------------------------------------
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Jonas847



Geregistreerd op: 12-3-2014
Berichten: 4
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 12 mrt 2014 12:34:05    Onderwerp:

wat is de maximum snelheid bij sex?





68 want bij 69 ga je over de kop......­ Very Happy
_________________
Carpe Diem
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
VM Anderlecht



Geregistreerd op: 19-9-2015
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 19 sep 2015 16:39:12    Onderwerp: twee blondjes

Twee blondjes wandelen op strand . Zegt één oooh kijk hier .
En graaft een spiegel uit het zand . Ze kijkt in de spiegel en zegt ; da's raar ik ken dat blondje . Zegt de andere mag ik eens zien . Ze an de kijkt in de spiegel zegt ze: ook niet van de slimste hé : DAT BEN IK WEL hé
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Moppen, humor, en toogpraat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls