Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Asielzoekertje
|
Geplaatst: 15 jan 2009 19:50:04 Onderwerp: Shemales Schipperskwartier? |
|
|
ik stel vast dat er tegenwoordig veel schemales het 'mooie' weer maken in het schipperskwartier.
Wat moet ik mij voorstellen, van seks met een schemale? Zijn dat goede zuigertjes of likkers? Of willen die shemales dat je kun pik afzuigt? Kortom hoe gaat dat in zijn werk seks met een shemale?
groeten _________________ ZOEK lieve dame omgeving Herentals - Turnhout (mail me) |
|
Naar boven |
|
 |
player
|
Geplaatst: 30 mrt 2010 01:08:56 Onderwerp: |
|
|
asielzoekertje: ik heb reeds ervaring met die shemales uit het antwerpse,wel als je van zuiderse ronde vrouwen houd met een stevige lul dan ben je op het juste adres.
Ze pijpen je meestal zonder condoom,je mag hen eventueel pijpen als je dat wil maar moet niet. voor de rest ist sex zoals bij een biologische vrouw. wel een echte aanrader hoor en hun prijs is goed en ze nemen ruim de tijd |
|
Naar boven |
|
 |
koen1972
|
Geplaatst: 8 jun 2010 19:49:31 Onderwerp: |
|
|
Bi ben ik niet maar een prachtige shemale pijpen of erdoor geneukt worden das wel fantastisch.De laatste maanden bezoek ik meer shemales dan dames.Ik vind het gewoon een schitterende sexdate.Er lopen heel wat prachtige shemales rond, velen haal je er ook pas maar uit wanneer je hun penis ziet. |
|
Naar boven |
|
 |
trucker24
|
Geplaatst: 24 jul 2010 00:11:27 Onderwerp: |
|
|
en waar zitten deze shemales vaak?
ik heb daar altijd al eens van willen proeven |
|
Naar boven |
|
 |
BW
|
Geplaatst: 28 sep 2011 00:36:26 Onderwerp: |
|
|
Weet er iemand waar we deze shemales kunnen vinden?
Bedank!  |
|
Naar boven |
|
 |
|