Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

FemdomMistress (49 jaar, 68 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
100%
 100%  [ 3 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 25 sep 2022 02:35:06    Onderwerp: FemdomMistress (49 jaar, 68 kg, Blond)

FemdomMistress [49 jaar, 174 cm, 68 kg]

FemdomMistress
  - Experienced Mistress
  - Femdom style
  - Soft/erotic and Hard

Klik hier voor meer informatie over FemdomMistress op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
michell-e



Geregistreerd op: 12-10-2022
Berichten: 1
Woonplaats: Bergenop Zoom

BerichtGeplaatst: 13 okt 2022 14:06:21    Onderwerp:

FemdomMIstress is werkelijk geweldig. Ze ontvangt in een hele mooie studio die goed bereikbaar is. Deze Meesteres staat op hygiene, maar ook op charme en en elgantie. Dat blijkt uit haar kledingkeuze en haar persoonlijke verzorging en presentatie.

Ik was voor de eerste keer bij haar. Ze geeft direct vertrouwen en laat je slaaf gevoel zoals ik dat in ieder geval heel graag wilde ervaren.

Bij binnenkomst mocht ik mij uitkleden en haar naakt vanaf de grond adoreren. Daarna gingen wij de studio verder binnen en werden ik, na een korte tijd de eerste kooi aan de binnenkant te hebben gezien en gevoeld en Meesteres voeten te mogen kussen, zoals ik graag wilde als sissy gekleed in een heerlijk rose dienstmeisjesjurkje met een petticoat. Precies hoe het moest. Met stroomstootjes en zweep- en paddleslagen op mijn plaats gezet. Daarna heerlijk vastgebonden en met een prikslip- en BH verwend. Vervolgens ook aan mijn tepels gemolken met een melkmachine.

En nog veel meer. FemdomMistress is echt een fantastische charmante en uitstekend verzorgde elegante dominante, die met humor mij als slaaf weer helemaal op een heerlijke manier op mijn plaats heeft gezet. Ik maak snel weer een afspraak.
_________________
Fantastische charmante meesteres
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Candles



Geregistreerd op: 22-10-2022
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 22 okt 2022 16:43:38    Onderwerp: High class stylish Femdom!

Based upon several encounters so far, FemDomMistress is one of a kind. She will be keen to know about your kinks and fantasies and will try to see were that matches with her desires. She will not do a performance if it not her thing.When invited, this beautiful classy lady always wears sexy, kinky outfits, but in a way that is chique, and teasing.

You will be received in a most amazing attic, full of creative SM toys and equipment. She is better equiped than a full dungeon, watch out what you desire.

She can be quite sadistic as a Mistress (and i think it really turns her on) but she builds up the session nicely, taking into account your limits and she adapts automatically. She does this in a warm and very authentic way, as yes, she loves what she does, this is not just a performance, and when you are doing well, she is not afraid of some body to body contact, to comfort you or get you excited maybe Wink, before she continues

She is quite creative. And for sure, she knows exactly which buttons to push, to excite, to get you hard, to tease, to punish, to push your limits,… She is not just a good Mistress, she is a kind and warm person. Treat her right and she will treat you right!

Candles
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
S_M_1990



Geregistreerd op: 19-1-2024
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19 jan 2024 12:39:23    Onderwerp:

The best Mistress there is!

She know perfectly how to balance between pleasure, excitement and pain.

She can tease you so much, that you would do anything for Her.
You want to submit to Her immediately because of Her Natural dominance and stunning Goddess looks!

She perfectly feels what a slave desires, but above all, her pleasure comes first.

She is Incredible!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls