Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het fenomeen 'Recencies'
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hetenbuk



Geregistreerd op: 26-9-2011
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 6 okt 2015 09:43:43    Onderwerp: RECENSIES

HALLO ,

zelf heb ik er ook mijn buik van vol, 1 individu davy uit laarne heeft sinds het vertrek van julie elk ander meisje de grond ingeboord door op hookers een mega slechte recensie te plaatsen, terwijl er nu een toppertje gestart is en ik hem na 2 jaar terug de kans heb gegeven om iemand te laten gaan ( 5x of meer een afspraak 5 min voordien geanuleerd, gewoon omdat zijn favorietje weg was ), is hij er nu echt over gegaan, kiara is een topmeid ( feedback van de klanten ), en daar hij nog steeds gefrustreerd is dat julie ( mede door zijn toedoen ) gestopt is, boort hij nu het nieuwe meisje de grond in, ik vind dit schandalig dat dit zomaar kan en mag, en zelf kan je er niets aan doen ....
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls