Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ontgocheld

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fileberto



Geregistreerd op: 3-6-2012
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 9 dec 2012 00:06:23    Onderwerp: ontgocheld

ben laatst bij deze dame langs geweest en deze is behoorlijk tegen gevallen ik had telefoonis een afspraakje gemaakt voor een uur toen ze open open deed zag ik al onmiddellijk dat ze zich voor de fotos wel behoorlijk opgemaakt heeft dan dat ze inwerkelijkheid is ten tweede vertelde ze me toe we boven kwamen dat ik maar drie kwartier kon blijven dat ze dan andere afspraak had oke dan na het wasje dan maar aan het echte werk begonnen wat bleek na klijne massage mocht ik haar wat beffen maar haar knobeltje mocht ik haast niet aanraken want dat was o zo gevoelig dan maar op zijn hondjes mocht maar heel voorzichtjes met kort zachte stootjes want o weer zo gevoelig he wat tot eind resultaat lijde dat ik na half uur terug op straat stond wat mij betreft heb ik het daar wel gehad
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
fileberto



Geregistreerd op: 3-6-2012
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 9 dec 2012 00:11:52    Onderwerp: kelly

deze hoort toe aan kelly uit roeselare
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls