Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

info Ilse te Moorslede/Roeselare

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dandy



Geregistreerd op: 28-1-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 28 jan 2011 13:56:28    Onderwerp: info Ilse te Moorslede/Roeselare

Hoi,

Ben van plan om binnenkort eens naar Ilse te gaan.
Nu heb ik de search op het forum gebruikt, maar ik kan maar weinig ervaringen met haar terugvinden.

Graag had ik wat meer info gehad over jullie ervaring(en) met haar.

groetjes

Dandy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Corona



Geregistreerd op: 23-7-2007
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: 29 jan 2011 20:24:50    Onderwerp:

ze gebruikt fake foto's en is molliger dan ze zich voordoet...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Rafkepol



Geregistreerd op: 31-1-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 31 jan 2011 18:32:19    Onderwerp:

zelf al bij ilse geweest en ik vond haar super.
Volgens mij zijn dat wel degelijk haar echte foto's hoor.
Ze ontvangt in een discreet villatje waar je discreet je auto kan parkeren (vind dit wel belangrijk).
Ook de hygiëne vond ik super, elkaar lekker inzepen vond ik heerlijk.
Ik had een uur genomen en ze neemt zeker ruim de tijd. Op het einde was ze al ruim over het uur.
Eerst een goede massage en dan deed ze haar specialiteitje zoals ze dit zelf noemde.
Met een zalfje smeerde ze mijn willy in en zeer zachtjes glijde ze er langs met haar handen. Nog nooit meegemaakt, super was dat.
Ook het pijpwerk was zeer goed en ze doet dit met volle overgave. Je ziet dat ze dit graag doet.
Verschillende standjes gedaan en dan het zakje volgespoten op z'n hondjes.
Conclusie: Ik ga zeker nog terug.
Very Happy Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
wmve_69



Geregistreerd op: 2-3-2011
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 3 mrt 2011 09:51:29    Onderwerp: Ilse

Ben een tijdje geleden bij Ilse geweest. De foto's zijn niet echt ofwel zijn ze al enkele jaren oud, maar het is wel een mooie vrouw. Zeer lief en speels en stelt je direct op je gemak. Ze geeft een goede massage en pijpbeurt en laat je echt genieten. Ik heb er echt van genoten, zeker een aanrader. Very Happy Very Happy Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
klootzakje



Geregistreerd op: 22-10-2010
Berichten: 2
Woonplaats: Wevelgem

BerichtGeplaatst: 27 mrt 2011 19:32:19    Onderwerp:

Durft hier wel geen topic plaatsen....veel negatief commentaar
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
ilseke



Geregistreerd op: 29-3-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 29 mrt 2011 10:56:35    Onderwerp:

Waarom hier geen advertentie staat.
Ik zit al enkele jaartjes in de branche en hoe langer hoe meer vaste klanten natuurlijk.
Veel reclame maken hoeft niet meer. Ik ben eveneens gestopt in het laatste nieuws alsook op heel wat site's.
Ik heb een selectie gemaakt van een aantal site's waarop ik adverteer en deernes zit hier niet bij. Ook omdat deernes niet zo gekend is.
Ik doe maar een paar afspraakjes op een dag en hoe meer reclame je maakt hoe meer phones voor afspraakjes je krijgt. Op de duur kon ik niet anders dan minderen in reclame.

Slechte recenties heb je overal en bij iedereen.
Zolang er meer goede dan slechte zijn dan ben je goed bezig en dit was zeker zo in mijn geval, zie ook andere recentie site's Cool
Elke man heeft het graag op zijn manier en je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen.
De ene man heeft graag wilde sex met veel geroep, getrek en getier.... Een andere man heeft het liever zacht met veel nadruk op het voorspel en lekker lang genieten.
95% van de mannen zijn zeer gevoelig om snel klaar te komen. Als je dan wilde sex hebt dan duurt het niet lang natuurlijk. Een tweede keer klaarkomen zit er voor veel mannen niet in want hiervoor moet je toch goed kunnen recupereren wat in de meeste gevallen een probleem vormt.

Ik ben van het rustige type, ik doe alles graag zacht en op een rustige manier. Voor mij is het belangrijk dat een man lekker lang geniet.
Geen gehaaste toestanden, geen gefake, geen toneel. Ik doe dit met hart en ziel!
Ik kan me zeer goed voorstellen dat er mannen zijn die bij me langskomen en wilde sex verwachten sterk ontgoocheld buitenkomen maar als ze goed mijn advertenties lezen dan kunnen ze wel verwachten dat dit niet van toepassing is bij me.
Toch merk ik dat de meeste mannen het liever op mijn manier hebben: het genieten, het zachte ....
Toch heerlijk om elkaar voordien zalig in te zepen, elkaars lichaam betasten, wat spelen,... In plaats van snel snel een wasje aan de lavabo om dan snel snel het bed in te duiken?

Je hebt in alles voor en tegenstanders en gelukkig maar Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
hetedoos



Geregistreerd op: 9-10-2010
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 8 okt 2011 08:20:47    Onderwerp: ilse moorslede

ben bij ilse geweest. Was leuk. hygiene perfect, ontvangst ok. enkel PMC en geen tongzoenen dat zijn de enige minpunten. Leuk snoetje en foto's zijn wel "echt" ! voor herhaling vatbaar :)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
wingzero



Geregistreerd op: 10-6-2012
Berichten: 2
Woonplaats: zonnebeke

BerichtGeplaatst: 10 jun 2012 16:36:37    Onderwerp: ilseke duim omhoog

me eerste keer naar een ontvangst dame heb ik naar ilseke en goed ontvangen, lekker genieten eerst samen in douche vond ik leuk en dan haar sensuele massage en dan lekker genieten , deze week heb terug gegaan en lekker 69 gedaan zeker de moeite, tot later
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls