Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BO UIT MEULEBEKE

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

BO UIT MEULEBEKE
Perfect
66%
 66%  [ 2 ]
Gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Minder goed - zeggen waarom aub!!
33%
 33%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
carpediem69



Geregistreerd op: 19-10-2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 23 mrt 2009 00:59:45    Onderwerp: BO UIT MEULEBEKE

Vandaag bij Bo geweest. Dit was de tweede bi ervaring voor mijn vrouw. De eerste was gisteren nog maar bij Thalia uit Oost-Vlaanderen en vandaag 22-03-09 had mijn vrouw er al weer zin in. Dus.. vandaag bij Bo. Vriendelijke, verzorgde meid van 24 jaar met een lijf om U tegen te zeggen. Eerst samen met Bo mijn madam verwend totdat ze klaarkwam en dan kreeg ik, met Bo à la 69 op mij zittend, een pijp van de twee dames. Man... dat kan deugd doen!!! Daarna tijd voor Bo om mijn vrouw sensueel te masseren. Terwijl ik mijn vrouw likte, begon Bo na het masseren mijn vrouw te tongzoenen, waardoor zij haar tweede orgasme kreeg. Dan mijn vrouw en Bo in 69 geplaatst... geil om te zien.
Bo ontvangt in een leuk huis. Kamer was leuk verlicht met kaarslicht, drankje wordt aangeboden, hygiëne dik in orde, kamer gezellig voorverwarmd,... enfin: alles er op en er aan. Deze Bo ziet ons zeker nog terug!! Groetjes meid, van die twee van de zee!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls