Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Steffi (Bella Donna, Ardooie)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Loveyouforever



Geregistreerd op: 11-12-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 11 dec 2016 00:20:21    Onderwerp: Steffi (Bella Donna, Ardooie)

Ik heb al zeer regelmatig met Steffi afgesproken bij Bella Donna te Ardooie.
Een afspraak met Steffi is telkens fantastisch, omdat Steffi heel lief, heel teder,
zeer sympathiek, supermooi en zeer aangenaam in de omgang is. Steffi is iemand wie je een goed gevoel geeft en die heel veel respect verdient. Ze is bovendien zeer intelligent en kan over alles vlot meebarbelen. Indien je enkel op zoek bent naar lust, spreek dan zeker niet af met Steffi. Steffi is een klassedame bij wie ik mij zeer goed voel. Bij Bella Donna word je altijd zeer correct en zeer vriendelijk ontvangen. Het is een propere zaak met een zeer discrete ligging en waar respect centraal staat. Ik ken de zaakvoedster een beetje en chapeau dat ze zo'n mooie zaak uitgebouwd heeft. Ik zal nog lang naar Bella Donna gaan, op voorwaarde dat Steffi er nog lang werkzaam is natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls