Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

aaliyah (27 jaar, 59 kg, Bruin)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
80%
 80%  [ 4 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
20%
 20%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 10 okt 2011 11:19:17    Onderwerp: aaliyah (27 jaar, 59 kg, Bruin)

aaliyah [27 jaar, 174 cm, 59 kg]

aaliyah
  - real girfriendexperience
  - zwoel, sensueel en passioneel
  - een absolute aanrader voor de man die exclusief wil genieten

Klik hier voor meer informatie over aaliyah op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
richardver



Geregistreerd op: 13-7-2011
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 10 okt 2011 20:50:53    Onderwerp:

Wat een fantastisch meisje. De droom van elke man. Liefdevol en vol goesting. Heeft zoals een diesel wat tijd nodig om op gang of in stemming te komen maar eens warm een brullende bolide.
Ze behandelde me als een prins en liet me bij wijze van spreken alle hoeken van de kamer zien. Kust diep intens en sappig. De sex was verfrissend en overtuigend. Stomend en vooral gemeend. Leuk was om te merken dat ze zelf ook wil genieten en het nog doet ook zonder afbreuk te doen aan mijn genot.
Geen tijdsdruk was ook aangenaam.
Wat mij betreft : volgende week terug
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
vincenttofke



Geregistreerd op: 31-1-2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 31 jan 2013 16:14:41    Onderwerp: Aaliyah

Ik kan me alleen maar aansluiten aan wat mijn voorganger hier geschreven heeft. Deze dame is naturel, verzorgd en o zo lief.
De handelingen die gedaan worden zijn uiterst veilig, wat je tegenwoordig ook al niet vaak meer tegenkomt.Teder, sensueel en boordevol humor
Jammer dat ik niet vaker naar haar kan komen, haar uren van 10U tot 19U liggen mij iets te moeilijk, anders kwam ik elke week. Ben zo blij dat ik haar ontmoet heb. Voor mij geen ander meer. Lieve Aaliyah, mij zie je binnen 2 weken terug...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
robha@live.nl



Geregistreerd op: 18-6-2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 18 jun 2013 17:22:44    Onderwerp: dé énige echte GFE

Behandel haar met respect en je zult nergens anders meer naartoe willen.
Ze is gewoon top!
Lief, sexy, prachtig bovendien en dan wat ze allemaal met je doet.. daar heb ik één woord voor: zalig!
Voor mij geen twijfels meer, na mijn derde bezoek volgt er zeker nog een vierde en vijfde...en...
x voor jou van mij.
_________________
gewoon een wandelganger
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
likes_girls



Geregistreerd op: 3-6-2014
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 3 jun 2014 20:01:36    Onderwerp: Aaliyaaaaaaaaaaaaah ....

Hoe heerlijk is het om met haar af te spreken! Een mooie meid die zichzelf prima verzorgt. Ze heeft een prachtige bronzen kleur, donkerbruine haren, een schitterende glimlach en 2 bruine ogen gekregen van moeder natuur. De zwarte lingerie setjes die ze draagt staan haar beeldig. Haar borsten zijn bedekt maar toch vragen ze mijn aandacht dan al Wink

Vanaf het moment dat je binnenkomt sta je bij haar in het middelpunt. Ze brengt je in de stemming door haar (tong)zoenen en tedere handen. Ik neem daar altijd mijn tijd voor en geniet ervan. Zij ook hoop ik Wink

't Is niet de eerste keer dat ik er kom en dus kennen we elkaar al een beetje. Ik ben meestal wat verlegen en zenuwachtig in 't begin maar ze weet het altijd zo te brengen dat ik precies de enige ben voor haar. Het is telkens of ik een afspraakje heb met een fijne vriendin die ook nog eens sexy, charmerend en héééél lief is. Na het zoenen beginnen we aan het intiemere gedeelte - altijd rustig en opbouwend zodat je lang kan genieten (met condoom!).

Na 't rollebollen praten we nog eventjes over de dingen des levens. Dan nog een douche en om de date af te sluiten, krijg ik een laatste, zalige en welgemeende knuffel. Mijn stemming zit dan weer helemaal goed en ik kan weer een tijdlang verder.

Pluspunten:
- verzorgd appartement;
- hygiene is tiptop;
- mooi en aangenaam gezelschap;
- de foto's die ze gebruikt zijn echt

Minpunten:
- zover ik weet, géén Wink

Nu terug sparen voor de volgende keer knuffelen, zoenen en ...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
poepy74



Geregistreerd op: 22-7-2014
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 28 jul 2014 12:22:57    Onderwerp:

Ik heb haar al meerdere malen proberen te bereiken maar neemt niet op.
Weet iemand of ze soms op vakantie is of is gestopt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
krispin



Geregistreerd op: 8-2-2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 6 jun 2015 23:09:04    Onderwerp:

Heb afspraak gevraagd, eindelijk dame die zwarte mannen ontvangt want ze vond het goed.
Is ook goed voor zwarte vrienden in Antwerp, wordt onze prive-hooker
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
likes_girls



Geregistreerd op: 3-6-2014
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 18 jun 2015 12:04:44    Onderwerp:

Bedenkelijke recensie over Aaliyah van een nieuw lid ...

Quote:

Heb afspraak gevraagd, eindelijk dame die zwarte mannen ontvangt ...

Aaliyah wil eerst telefonisch contact om te weten of de klant beleefd en vriendelijk is. Zoniet dan krijgt hij al nul op het request. Ras speelt niet direct een rol, maar door eerdere ervaingen is ze wel voorzichtig met wie ze afspreekt. Als ze je ontvangt en er de befaamde klik is, dan probeert ze je een prachtig uurtje te geven.
Quote:
...want ze vond het goed. ...

Normaal beoordeel je haar diensten door een korte ervaring neer te pennen. Dit is wel héél kort en heeft absoluut geen meerwaarde.

Quote:
Is ook goed voor zwarte vrienden in Antwerp, wordt onze prive-hooker

Deze opmerking hoort hier niet thuis en geeft aan dat je geen respect hebt voor haar. Het is genoeg om op haar zwarte lijst te komen.

In zijn totaliteit beschouwd, is dit geen 'recensie' maar eerder een uithaal naar deze schitterende DVP. Het zegt veel meer over de auteur dan over de dame zelf ...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bagheera



Geregistreerd op: 9-2-2015
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 30 nov 2016 16:45:53    Onderwerp:

Na lange afwezigheid, ze ontvangt al maanden niet meer en ook telefonisch niet te bereiken, heb ik vorige week toch een afspraak met haar kunnen versieren.
We kennen elkaar al een tijdje en ik had haar al verschillende keren gecontacteerd voor een afspraakje, en uiteindelijk stemde ze toe, waarschijnlijk omdat we elkaar zo goed kennen.
De reden waarom ze momenteel niet meer ontvangt is privé en ik respecteer dit, maar vond het wel fijn dat ze nu toch toehapte. Ik met veel verwachting en goesting naar Berchem.
Daar aangekomen werd ik ontvangen op de gebruikelijke manier, vriendelijk en met een lekkere tongzoen. Ze stelde een drankje voor terwijl ik me even opfriste.
Terug aangekomen in de slaapkamer stond ze me op te wachten in een niemendalletje, we omhelsden elkaar al rechtstaande en bleven maar tongzoenen terwijl onze handen langs onze lichamen naar beneden gleden. Ik voelde me ontzettend hard worden en bij haar leek het alsof het jaren geleden was dat ze nog een pik had gevoeld, zo vurig en nat werd ze onderaan.
Opeens zakte ze door haar knieën en ik zag nog juist dat ze een condoom in haar mond had die ze al zuigend over mijn vriendje begon te pijpen, hemels en ze genoot er zelf evenveel van als ik.
Aaliyah houd enorm van pijpen, ze werd er zo opgewonden van dat ze terug recht kwam, zich omdraaide en voorovergebogen met haar handen tegen de muur leunde.
Ze stak haar kont achteruit en vroeg me haar zo langs achter te neuken, al rechtstaande.
Man man toch, wat was dit een zalig gevoel, temeer omdat ze zo geil was, mogelijk omdat het lang geleden was, dat ze haar kont bij elke stoot van mij hevig naar achter drukte.
De geilheid droop letterlijk van haar gezicht.
Dit kon ik echt niet meer volhouden en kwam redelijk snel daarna klaar.
Ik denk dat ze merkte dat ik zo heet stond en glimlachte, nam me bij de hand en gingen op het bed liggen om even te relaxen.
Daarna begon het verleidingsspelletje opnieuw maar was het mijn beurt om haar te verwennen.
Ik plaatste mijn hoofd tussen haar benen en begon zachtjes te zoenen en likken, maar haar poesje was zo nat dat een lang voorspel niet hoefde, met veel geduld en het nodige vocht liet ik haar dan komen, en ze genoot er oprecht van.
Daarna hebben we nog een tijdje in elkaars armen gelegen, wat gepraat en uiteindelijk heb ik haar gevraagd wat ze nu van zin was in de toekomst, en of ze me nog wilde ontvangen.
Maar ze kon het antwoord niet geven omdat ze het zelf nog niet wist en schijnbaar nog twijfelde.
Al bij al heb ik een zalige tijd gehad, en hoop dat ze zich alsnog bedenkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls