Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fanny en Zoe Geraardsbergen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dre



Geregistreerd op: 14-8-2010
Berichten: 16
Woonplaats: oost-vlaanderen

BerichtGeplaatst: 27 apr 2014 14:16:52    Onderwerp: Fanny en Zoe Geraardsbergen

Sad afgelopen week een afspraak gemaakt met bij dames, bleek niet in Geraardsbergen te zijn maar in Galmaarden. Voor één uur betaald voor lesbisch trio.
Aangekomen, badkamer getoond wat opgefrist, op bed zitten ze een half uur te praten over paarden en reizen, na wat aanstalten te maken wat tongen, de borstjes van Fanny eens lekker bewerkt terwijl ik werd gepijpt door Zoe, daarna Zoe eens goed gebeft zij kwam lekker heet, ondertussen ging Fanny zo te keer met pijpen dat ik op één twee drie klaar was, direct werd het gestopt en ik liet uitschijnen dat het uur nog niet om was maar géén tweede ronde, nog wasje en terug buiten, zeker niet voor herhaling vatbaar, want direct na het klaar komen staken ze beiden een sigaret op.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
hle1805



Geregistreerd op: 20-8-2010
Berichten: 14
Woonplaats: Ternat

BerichtGeplaatst: 29 apr 2014 09:17:53    Onderwerp:

en ik was aan het twijfelen ... nu niet meer Smile thx dre
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls