Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pareltje (41 jaar, zwart)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mark1970



Geregistreerd op: 21-10-2011
Berichten: 2
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: 21 okt 2011 11:06:01    Onderwerp: Pareltje (41 jaar, zwart)

Beste bezoekers van dit forum, langs deze weg zou ik Pareltje eens in de picture willen zetten. Deze amateur dame adverteert maar heel zelden maar het is echt de moeite om haar te contacteren, wel opletten voor 1 ding ... kans op verslaving !!!
In haar advertenties staat duidelijk wat je mag verwachten en wat haar eisen zijn maar geloof me: als je een echte GFE zoekt dan ben je hier aan het juiste adres. Pareltje combineert als amateur haar onbeschrijflijke grote zin naar geile sex met het verdienen van een zakgeldje maar laat dit laatste je zeker niet afschrikken, voor een uurtje zalig verwend worden en verwennen valt haar prijsje zeker mee.
Je wordt er hartelijk ontvangen in een mooie kamer waar je je meteen zal thuis voelen en eens de deur dicht kan het feest beginnen ... keer op keer ben ik er met een goed gevoel naar buiten gegaan en heb me er nog nooit te kort gedaan gevoeld.
Dus heren, hou je van een dame met pit, lekker volslank op de juiste plaatsen, lekkere borsten waar je mag mee spelen en een heerlijk geschoren en hygiënisch kutje ... aarzel dan zeker niet: deze dame is een aanrader !!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Mark1970



Geregistreerd op: 21-10-2011
Berichten: 2
Woonplaats: Aalst

BerichtGeplaatst: 30 jan 2012 14:31:14    Onderwerp: Geil genieten bij Pareltje

Vorge donderdag eindelijk nog eens de kans gehad om bij dit pareltje langs te gaan ... man, man, man, weerom eens geile sex gehad. Als je bij haar een afspraak vastlegt mag je er zeker van zijn dat ze er minstens evenveel zin in heeft als jijzelf. Binnengekomen meteen een zalige tongzoen, als strelend elkaars kleren uit en het bed op ... eerst haar zalige kutje gelikt tot ze klaar kwam, haar dan diep genomen en laten komen, weer likken en pijpen, ander standje, likken, nog een standje enz... ze weet me keer op keer te bekoren met haar super geile afspraakjes, kijk nu al weer uit naar het volgende bezoekje !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls