|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben: |
| Uitstekend, subliem, perfect |
|
100% |
[ 2 ] |
| Heel Goed |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gemiddeld, gewoon goed |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 2 |
|
| Auteur |
Bericht |
Deernes.com Site Admin
|
|
| Naar boven |
|
 |
paul03
|
Geplaatst: 4 aug 2010 19:21:16 Onderwerp: |
|
|
Ben vandaag bij deze twee dames langsgeweest voor een trio. Het was fantastisch. Ik kreeg een zeer warm onthaal waarbij ik me meteen op mijn gemak voelde in een mooi ,hygienisch en discreet appartement. Deze meisjes zijn een zeer aangenaam gezelschap,proper.Hier krijg je zeker waar voor je geld,kortom de ideale plek om te ontstressen. Ik heb hier ook nog een geweldige massage gekregen.Ze weten hoe ze met een man moeten omgaan,ze maken echt tijd voor je. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Hier zien ze mij zeker nog is terug!
Bedankt voor de leuke tijd samen Carla en Sophia! |
|
| Naar boven |
|
 |
michelTI
|
Geplaatst: 4 aug 2010 19:41:02 Onderwerp: |
|
|
| Ik ben ook bij deze 2 (hete) dames langsgeweest en moet zeggen dat het onvergetelijk was. Echt een aanrader.Ik ging eerst een half uur blijven en ben uiteindelijk 2 uur gebleven,zonder spijt. Zeer lieve en mooie ,elegante dames. Alles was perfect,het spijtige is dat ze geen Nederlands kunnen,enkel Engels ,Frans ...maar in ruil daarvoor krijg je zoveel meer. Ga nog snel even een afspraak maken voor mijn verlof! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|